Balkanlar – 3. Gün – Arnavutluk, Tiran

Balkanlar gezimizin 3. gününde planımız Ohrid’den çıkıp Karadağ’a (Montenegro) geçmek. Yol üzerinde Struga diye yine turistik bir şehir varmış buraya da uğrayabilirsiniz, biz unuttuk 🙂 Yolumuz Arnavutluk üzerinden geçtiği için başkent Tiran’a da uğrayıp, bir kahvaltı ve trileçe molası vermeye karar veriyoruz.

İskender Meydanı

07:00’de yola çıktık. 7:30 da Makedonya sınırındaydık. 15 dk da sorunsuz şekilde geçtik. Arnavutluk‘a (Albania) giden bu yollar baya virajlı. 10:00 gibi Tiran‘a vardık, yani 3 saat sürdü. Araba ile İskender Meydanı‘nı ve Saat Kulesini gördük. Kahvaltı ve trileçe molası vermek ve şehri bir turlamak istedik ama burada otopark bulmak imkansız. Yarım saat dolaşmamıza rağmen park bulamadık.
Biz de bir yerde kahvaltı niyetine pizza ve sandviç aldık ve yolumuza devam ettik. 4 sandviç 1 dilim pizza 6 euro civarında tuttu.

Arnavutluk para birimi leke. 1 TL = 45 leke

Yolda şehirden çıkmak üzere iken bir Trileçe yapan yer gördük. Hemen durduk. Yan tarafında da bir börekçi vardı. Börekler tanesi 30 leke idi. Trilece de 6’lı şekilde 500 leke idi. Tavsiye üzerinde gitmediğimiz halde Trileçe güzeldi. Bu moladan sonra 11:30 civarı Tiran’dan ayrıldık. Yani burada 1 buçuk saat kalmış olduk.
Tiran’dan sonra 13:30 da Arnavutluk sınırındaydık. Arnavutluk sınırında girişte de çıkışta da pasaportlarımıza herhangi bir mühür vurmadılar.

12 thoughts on “Balkanlar – 3. Gün – Arnavutluk, Tiran

1. Geri bildirim: Balkan Turu – Güzergah, Ulaşım ve Konaklama Bilgileri | #Baz Family on The Way

2. Geri bildirim: Balkanlar – 6. Gün – Saraybosna (Sarajevo), Bosna Hersek | #Baz Family on The Way

3. Geri bildirim: Balkanlar – 9. Gün – Prizren, Kosova | #Baz Family on The Way

4. Geri bildirim: Balkanlar 8. Gün – Makedonya, Üsküp, Matka Kanyonu | #Baz Family on The Way

5. Geri bildirim: Balkanlar 7. Gün – Belgrad, Sırbistan | #Baz Family on The Way

6. Geri bildirim: Balkanlar – 5. Gün – Blagay, Jablanica, Travnik | #Baz Family on The Way

7. Geri bildirim: Balkanlar – 4. & 5. Gün – Bosna, Mostar | #Baz Family on The Way

8. Geri bildirim: Balkanlar – 4. Gün – Bosna Hersek, Poçitel | #Baz Family on The Way

9. Geri bildirim: Balkanlar – 3. & 4. Gün – Karadağ, Bar, Kotor | #Baz Family on The Way

10. Geri bildirim: Balkanlar -2. Gün- Makedonya, Ohrid | #Baz Family on The Way

11. Geri bildirim: Balkan Turu – 1. Gün – Makedonya, Kalkandelen, Gostivar, Mavrovo | #Baz Family on The Way

12. Geri bildirim: Balkan Turu – 1. Gün – Kosova Havaalanı ve Üsküp’e Ulaşım | #Baz Family on The Way